Här sitter jag igen..

Är ju ingen toppbloggare precis, men vad gör det..

Kände mig tvungen att blogga idag för idag fyller min bEeEeZzZtIzz 18 år! Så ikväll blir det åka av till nykvarn för att fira hennes födelsedag med henne. GRATTIS ELIN!

Gissa vad jag gör om en vecka? Om exakt en vecka har jag förmodligen precis gått av flygplanet, är troligen fortfarande kvar på flygplatsen iallafall på FUERTO VENTURA... tror att man säger "på fuerto ventura", för det är ju en ö? Så mina vänner, tänk på att när ni vaknar på måndagmorgonen och har ångest över er första skoldag, tänk då på att jag vaknade några timmar tidigare helt utan ångest och bara väntar på att få komma iväg och sola&bada.. Jag ska ägna en tanke åt er, jag lovar....... OR NOT.


Kommentarer
Postat av: thilda

men fan va tomt det kommer va i skolan :( inget cp som jagar mig, och vem ska jag skratta med :(:(:(???

2010-01-04 @ 18:46:22
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: josephine

ååååååååååååååååååååååååååååhhhh jag fick just dammmmmpppppp!!!

2010-01-05 @ 13:38:16
URL: http://josiea.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0