this is the world

Har precis stigit upp ur min underbara säng med dubbla täcken, fyra kuddar och framför det en tv med one tree hill säsong 3. Kommer att sakna mitt lilla krypin när jag lämnar landet, kommer framförallt att sakna one tree hill. Men oj vad värt det kommer vara att lämna det en vecka för en ö i värmen..

Idag är det packning som gäller, vet inte alls vad jag ska ha med mig men sånt löser sig väl? Kollade ner på tangentbordet när jag skrev och såg att jag också bara lackat fem naglar röda, så ska väl hinna göra de andra fem idag också. Nu ska jag kolla på janne långben the movie och springa, bästa kombinationen!


Kommentarer
Postat av: Bastianmaja

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 11:33:55
URL: http://bastianmaja.bloglyric.com

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0