WHAT IF I TURNED OUT TO BE...

Okej, min lyckliga onsdag gick precis till en mycket olycklig dag som framkallar STORA minusmuskler i mitt annars glada ansikte. Här har jag skalat och skurit, förkokat, saltat och gräddat den där satans potatisgratängen. Potatisgratängen som skulle göra att jag glömde bort det dåliga vädret, glömma bort den 50 cm tjocka snö som lagt sig ute på marken. Men nu står jag här med en färdig potatisgratäng, men var är familjen? Jo, vädret gav sig fan på att förstöra min middag också och har tvingat ut min familj för att hjälpa en klantig förare erfaren förare som kört fast sin bil i en snödriva någonstans... Vem det än är som sitter i den där bilen så tycker jag att den personligen ska komma hit och be om ursäkt och ta ansvar för en ung flickas OTROLIGT hungriga mage! är mycket snäll. (Det var tydligen ett hemskt brott att säga sanningen men med lite ironi i det hela)

JAG ÄR FÖR UNG FÖR DET HÄÄÄR!


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0