it might be easier to say

Sommarskola är nog min grej, för att vara allvarlig så tycker jag att det är riktigt okej. Jag har inga problem med att komma upp på morgonen, dricka ikapp kaffe med mamma och pappa och sen övningsköra till skolan. Det börjar bli riktigt kul att sitta framför ratten och idag var jag för andra gången uppe på motorvägen och trampade på gasen, imorgon blir det tredje gången gillt.

Imorgon är THE DAY då jag ska kötta satan och sätta alla rätt på matteprovet, sen ska jag leva loppan med tre knoddar som behövde avlösas från deras föräldrar. Morgondagens minus lär bli vädret om min mamma har rätt, det hurrar vi inte för.


hoppar högst, 5 juni


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0