som en boll kommer jag tillbaks till dig.

För en gångs skull var jag sugen på att gå ut ikväll, men hittade inga som var, och när jag gjorde så var det redan för sent - min sista buss går 15.57. Feel the pain. Men så mycket lider jag inte, jag ska kolla in så mycket bättre och äta godis, klockan 21.30 är det underbar&älskad av alla på tv4.. Jag ångrar mig, lite lider jag. lite. en del.

Har förresten glömt att berätta att jag ska bli hollywoodstjärna. I fredags kom ett filmteam till skolan och dom skulle spela in en reklamfilm för ett äventyrscenter som ska öppnas i Lund. Jag, josephine, alex, mickis, andré och kevin var med så nu kommer vi glida runt i lund på tv-skärmar och biosalonger.. Och det är faktiskt sant, utan att överdriva. Dom nämnde faktiskt "bioduk" under inspelningen. Vi fick två biobiljetter var och slapp geografilektionen, värt!

Nyköping och tellus 17 september, min näst senaste utgång.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0