nobody said it was easy

Blev så glad idag när jag fick mail från tradera. Men jag ska inte börja berättelsen där den slutar utan jag ska ta allt från start. I lördags var jag inne på Andreas Wijks blogg och såg att han lagt ut en del av hans kläder på tradera, som alltså var till salu. Tror ni inte att jag går in och kollar? jo.. och tror ni inte att jag budar på en helt vanlig new york t-shirt?.... JO! alltså kom igen frida. Men spontan som jag är så var det vad jag gjorde, 170 jävla spänn för en sliten, begagnad new york t-shirt. Så det där har jag gått och ångrat enda sedan i lördags, snacka om impuls.

MEN... idag fick jag mail från tradera "DU HAR BLIVIT ÖVERBJUDEN" vilken lättnad att jag INTE fick den där tröjan. Det är lätt att vara efterklok ja..



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0