love.

Jag sitter på bussen och vill bara komma av, komma hem, komma till dig. Jag går och lägger mig tidigare på kvällen för att få somna, för att få vakna, för att få träffa dig. Jag ligger inte kvar i sängen när jag vaknat för jag vill upp, vill komma ner, vill se dig.
Vill inte gå ut, vill inte åka bort, vill inte missa nåt.

När du är här är det bara du, jag älskar dig.

Jag har åkt rutschkana, gungat gungbräda, klättrat upp och ner för trappor, åkt fyrhjuling, hälsat på får, klappat katter, hoppat studsmatta, kollat på barbapappa, döpt en tiger till måns-melker, kastat sten i brunn, skrattat så jag fått ont i magen, dansat till hakuna matata, skjutsat runt melina i en leksaksback, blivit skjutsad i en leksaksback, ätit mariekex, sprungit på alla fyra, härmat djurläten, sjungit högt i en bil.

VILKEN HELG.

 


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0