"we want you to stay here with us, but if you have to go, that's okey too"

Jag är ju fan förjävlig. Nu sitter jag här med svullna, rödsprängda ögon och är äckligt blödig på grund av en film.. igen. surprise! Det här var en riktig film, inget litet filmklipp från youtube, men en rejäl bölarfilm - HACHIKO. Vill inte förklara hela filmen för ni ska tamejtusan se den. Den är sann och den finns på youtube fast i olika delar så det är lite segt men det går. Så finfinfin film, måste gå och krama om min hund nu.

Så jäkla sjukt också, satt nu och sökte på bilder från filmen på google som jag kunde lägga upp här. Då hittade jag en bild från filmen när ägaren till hachiko står och håller i honom och det var så sjuuukt likt en bild lisa tog på mig och zeera idag. Det är liksom skrämmande likt! Jag hade inte ens sett filmen innan eller sett bilder eller något alls... läääskiigt.

Bilden till höger är alltså från filmen, sjuuukt knäppt.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0