13. Den här veckan

Oj, den här veckan.. Började i måndags med att vakna brutalt och mystiskt sjuk. Låg däckad hela dagen och missade även bartenderkursen den kvällen. På tisdagen blev det ingen skola men bartenderkurs på kvällen, sen sov jag och viktoria i stockholm tis-tors. På onsdagen var jag med uppe på Nautilus i Nacka och intervjuade en bodybuilder till projektarbetet. Den här veckan har innehållit allt. Skratt, tårar, längtan efter att kursen ska ta slut, ångest för att den snart är slut, stress, trötthet, fina människor, hemlängtan, plugg. Och med lite tur har den här veckan gett mig bartenderlicens. Jag vet att jag klarat 1 prov av 3, dom andra två får vi reda på nästa vecka. Igår var det the eeeend av kursen. Efter ett 10 sidor långt prov började gästerna komma. Lotten om vem som skulle börja i baren hade hamnat på mig så det var bara att göra det bästa av det sämsta.. Jag är verkligen inte nöjd med hur det gick, men det är som det är. Diss på det & allt hemskt folk som var där, men hiss på allt fint folk för dom var verkligen fina och jag kommer sakna att tillbringa mina kvällar med dom. 

Men att den här veckan är slut gör mig både lättad och ledsen. Den här veckan, precis som dom två innan har varit sjukt kul men också ansträngande. Så det är med blandade känslor jag går tillbaka till vanliga rutiner.





lånade bilder.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0