sportlov

Helgen har varit suuuuperbra. I fredags fick vi sportlov, blev hemmamys och yoel kom hit. På lördagen blev det upp tidigt för att åka med när yoel tävlade. Tycker att det är skitkul att vara med sådär men blir lite långtråkigt, är så svårt när jag inte hänger med på alla regler och så. Vid fyra var vi hemma typ och då blev det middag och snabbfix. Skulle bara vara hemma men blev södertälje ändå. Sjukaste grejen hände. Vi var på stanleys och jag kom dit med typ 16 kronor i plånboken men går därifrån med 300.. Jävligt värt! Skål för generösa, spelberoende idioter. Tack vare dom gick jag och mickis till 550 och hade kalaskulttt. Efter det gick vi hem till mickis för nattmacka och sleeeptime.

Igår drog jag från mickis vid två och åkte hem till caroline ett tag, var galet trött men åkte till heron med tjejerna. Vi åt mat och såg "the town". Den var sjukt bra och det var lite folk så jag drog upp armstöden och bäddade ner mig på två säten, giiilllla. Sen blev det slagg hos isabelle och sen vidare till nyköping imorse med pappa för att hämta upp pontus på flygplatsen. När jag kom hem drog jag och lisa med victor ut på dödspromenad, han gillade det inte.

helgbilder.













Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Vi måste träffas nu när det är lov och allt! <3

2011-02-28 @ 21:49:16
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0