don't make me bring you back to the start.

hallååååeee. Hittade lite tid som jag tänkte slösa bort här. Schemat är tight och jag är mer eller mindre död när jag går upp 6 på morgonen. Jag är en sån som är beroende av mina 8 timmars sömn, men nu får jag fan knappt hälften.. okej jo. Men jag sover typ 5-6 timmar per natt och det är pain för mig. Men idag känner jag mig typ utvilad, så d ä bra. Hade en " världens sämsta dag igår", tyckte allmänt synd om mig själv, klagade över mitt nya schema, fick springa, stressa, men hann. Det dåliga gick över till bra uppe på barevents iallafall, var inte alls taggad för jag trodde att jag skulle suga feeeeeeeeeeddddtttt, men det gick.

På ett sätt ska det bli skönt när det här är slut, komma tillbaka till vanliga rutiner, vanliga måltider på vanliga tider och få sova mina 8 timmar.. Men på ett annat sätt kommer det också bli sjuuuukt tråkigt, jag gillar ju det här.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0