tvåtusenelva!

1 januari 2011, låter fel men så är det, 2011. Igår började kvällen hemma hos caroline med middag och fix. Sen drog vi till södertälje och till lägenheten där det styrdes årets sista fest, började lite segt med hockey på tvn och det är väl inte förvånande med ett helt hockeylag i soffan. Men det tog inte lång tid innan det drog igång och det kom bara mer och mer folk och jag hade så jävla roligt hela kvällen! Vid 12 slaget drog vi ner till maren, kollade raketer, smällde champange, kramades och pussades för att sen fortsätta med kalasandet. Har ingenting att klaga på - roligt folk, nytt, gammalt och nånting däremellan men sjukt bra och rolig blandning. Vid halv 3 tog vi bussen till huddinge och soooov... hade inga förväntningar på nyår alls, men det blev såå bra och jag tar gärna tillbaka igår bara för ett tag.

Idag åkte jag hem till caroline, åt potatisgratäng och tsatziki - godaste jag nånsin ätit kändes det som. Det satt så jäkla fint. Sen låg vi i soffan heela dagen, det behövdes. Nu är jag hemma och ska försöka hålla mig vaken tills fångarna på fortet börjar. Grått nytt hår!!!!!!









Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0