1,2,3 and so on.

Lekis:
Anledningen till att jag inte kan ha lugg, bra virvel.
Klass 1:
Glad tjej

Klass 2:
Mamma hade fixa mitt hår jättefint på morgonen med nån fläta där bak och små blomhårspännen i håret, kommer ihåg att jag kom till skolfotot och min fröken tyckte det var dumt av mig att ha varit ute och lekt så att allt hade ramlat isär... men vafan, shit happens.

Klass 3:
Min framtand var lös (om någon missat det) och det var faktiskt fotografen som sa åt mig att peta ut den sådär utanför. I efterhand var det ju faktiskt inte sådär jäkla snyggt, det tyckte inte mamma heller.

Klass 4:

Klass 5:

Klass 6:

Klass 7:

Klass 8:

Klass 9:

Ettan på gymnasiet:

Nu typ. tog en som jag redan lagt upp på bloggäään. orkar inte leta.


Så jävla hemska bilder, en del av dom.. dom flesta. Hittade inte tvåans skolfoto och treans var jag inte med på.

Kommentarer
Postat av: thilda

hahahaha jag sitter och asgarvar åt klass sex. du har ju fan smink och allt! men mycket charmiga bilder!

2011-01-06 @ 20:54:59
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0