2011-2012

Sitter i min ensamhet och har det bara jäkligt götttt. Har precis käkat min andra omgång av middag och jag vet inte, jag känner mig taggad på 2011. Jag har aldrig kört med nyårslöften, typ att käka nyttigt eller begränsa godis och skit till helgen. Det är ingen mening för jag kommer inte hålla det. Men jag har 3 mål det här året, och dom är inte svinansträngande eller ouppnårliga på nått sätt men det är någonting jag vill uppnå det här året och nästa nyår vill jag kunna säga att 2011 gjorde jag faktiskt det här, det här och det här precis som jag strävade mot i början av året.

Målen handlar om mig själv, vad jag gör, hur jag ser på saker. Mer vill jag inte gå in på det för jag vill inte att någon ska komma och säga till mig att såhär ska du göra för det har du faktiskt sagt att du ska.. Det är mina mål, som jag jobbar med för det handlar om mig. Men något som jag kan säga att jag hoppas på är att jag i slutet av det här året ska kunna säga att det har varit ett händelserikt år, det strävar jag mot.

"Att misslyckas är inte att förlora om du inte ger upp."




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0