we used to be the luminary ones.

Jävligt knäpp utekväll igår. Först satt vi och tog det lugnt på stanleys ett tag och drog till femfemnoll vid typ tolv och där hade väl pesten härjat eller nåt för det var sjukt lite folk. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att stanna ändå och det kom mer folk så det var helt oookej. Sen blev allt bara knäppare och knäppare och hela jag var en knäpp. Men allt slutade bra och löste sig så jag er klaaad.

Ikväll ska jag ägna mig åt soffhäng, lukta svett och käka sånt man inte ska.. glass, pappas kola&chokladsås, godis, säkert läsk också, kanske chips - en riktig jävla ätarlördag kör vi på.



Kommentarer
Postat av: Mikaelak

du skulle ringt mig din lilla skitunge så hade jag mött dig!!!! :-D

<3

2011-01-09 @ 14:51:11
Postat av: fridelinen

haha, kom på det igår faktiskt, att man kan gå hem till dig. tankeverksamheten var inte på topp ;)

2011-01-09 @ 17:54:48
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0