det är okej att va okej.

Har haft en dålig dag idag, fast jag tror att jag är rätt kräsen.. Om inte dagen är topp, om inte solen lyser sådär jättemycket och om inte jag är precis sådär jätteglad så har det varit en dålig dag. Sån är väl jag, men varför nöja sig med att ha det okej? Fast jag antar att man måste lära sig leva med att ha såna dagar också. Så idag tänkte jag lära mig det, så jag ändrar mig.. Dagen har inte varit dålig, den var okej, och JAG är okej med det.

När jag kom hem möttes jag av en supersjuk melina, gosen kunde knappt andas för att hon hostade så mycket. Hon somnade i mitt knä när vi kollade pippi långstrump, men nu har dom åkt till akuten i eskilstuna så får vi hoppas att det blir bra.

Idag är bara en sån där dag, hej sängen.






Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0