<<>>

Efter skolan idag försökt jag få med folket att ta en öl, sitta ute, även fast det var liiiite för kallt. Men jag har ju aldrig fått känna på det där än.. "uteserverings-ölen".. Så det ville jag idag. Men det var ingen som kände för det så vi gick och lämnade blod istället. Sjukt random men så var det. Får man inte dricka öl så kan man ju alltid gå och lämna lite blod.

Okej, lämnade väl inte såå mycket blod just nu. Dom måste kolla så att det är användbart först, men sen så. Anledningen till att jag gick dit var faktiskt för att mickis skulle dit, och jag hade ju inget bättre för mig. Men det slutar med att bara jag lämnade för att mickis blodkärl var för tunna eller nåt. Värt. Hon som skulle göra det egentligen, men så blev det jag bara för att jag inte hade något annat att göra.

När jag kom hem badade jag. Nu är jag typ ensambarn, alla mina syskon är borta, fyfan vad tråkigt att vara enda barnet. possssssss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen till mitt liv ;P

2011-03-16 @ 23:42:41
URL: http://elinsson.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0