LILLIS

Jag har verkligen världens bästa lillesyster. Dagar som den här så känner jag det så mycket. Vi gick ut, jag var på dåligt humör. Och Lisa är så jävla fin, säger så bra saker och allra mest, hon får mig att skratta. Vi var ute så länge att jag inte ens kommer ihåg vad jag var deppig för. Vi satt på andra sidan sjöng och hon tyckte att vi skulle sjunga så högt vi kunde för att se om pimplaren mitt ute på sjön hörde, det gjorde vi. Och började skratta, sen skrattade vi åt allt och nu är jag inne igen, dricker kaffe och är glad. Jag har sån jäkla tur. Hon är sådär jättebra, en sån där som alla borde få ha.


Kommentarer
Postat av: lillis

jag älskar älskar älskar dig, min bästa.

2011-03-13 @ 16:02:51
URL: http://liisalindquist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni är super bra! Blir så glad när jag läser. Älskar er<3

2011-03-13 @ 18:58:02

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0