mirror, mirror.

Godmorgon!
Hade faktiskt en riktigt bra morgon, sov med lillis inatt så vaknade i hennes rum & det är 4 plus ute, hur kan man inte vara glad? Det känns faktiskt jävligt bra att gå till skolan idag, kanske för att jag har något att längta efter och se fram emot.. imorgon, imorgon. Jag ska gå på årets första studentskiva! Och helt ärligt så kan det nog vara den sista också (förutom min egna då). Har inte alls varit taggad på studentskivorna, men den här vill jag gå på. Nooooo, sitter här och taggar, klockan sex på morgonen dagen innan. Måste tagga nerrrrr.


Kommentarer
Postat av: amy

sv; haha neej inget skämt!! får alltid sånna där söta kommentarer från henne! typ: guuud vilken fin tunika! guuud vilken fin tröja! guuud vilket fint halsband! Haha och nu parfymen.. Ska man ta det som en komplimang, eller som något negativt med tanke på att hon är typ 50?!?!?1 ;)

2011-03-23 @ 06:53:37

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0