SINGING OF YOU.

Helt sjukt, legat och vridit på mig i tre timmar nu och kan verkligen inte sova. Städade hela mitt rum idag och dammsög och nu är det som om hela rummet luktar... dammsug? Kan inte förklara. Det luktar liksom skitäckligt och jag kan inte sova. Jag försökte med att gå upp, slänga ut dammsugaren (tänkte att det var den som luktade) sprutade doftspray i hela rummet, öppnade fönstret (hellre svinkallt än äckellukt). Men inget hjälpte. Så jag satte på one tree hill, tänkte att jag skulle komma på lite andra tankar.. Men lukten var kvar. Då gav jag upp.

Allt det här illaluktandet har fått mig att få ont i huvudet istället. Vad kan jag dra för slutsats av det här? Jo, att aldrig mer vara duktig och städa rummet så noga som jag gjorde idag, aldrig dammsuga igen. Hör du det mamma?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fortsätt dammsuga men se till att byta påse om den är full<3<3

2011-03-30 @ 19:54:37
URL: http://[email protected]

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0