Mars 20, 2011

Nu är jag hemma efter en hel helg borta. I fredags åkte jag hem till caroline och vi lagade mat och kollade hockey, tog fula kort, åt godis och chips, skypade med nån cool hockeymålvakt som caroline känner lite flyktigt sådär..
Lördagen blev det heldag med thilda. Barnevenemang i statshuset med hennes lillebror, sen tacos och mys innan vi drog till statshuset på gratiskonsert och sen vidare till strip för lite rattaratta.. Hittade på ordet nyss med lite inspiration från en finsk vän, betydelsen är väl party i just den här meningen. Men rattaratta kan nog var lite allt möjligt.

Idag kom jag hem vid ett typ och jag känner mig rastlös, ska dra ut med hoouunden å sen dricka lite kaffää. Fan va jag ä knepp. Vill men ska ickee. Gör nå annat iställää. Men jag vill. Fast NEJ.


Jag kan iallafall roa mig.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0