FRIDA LINDQUIST.

Vad är ditt mellan-namn? Kristina
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Gunilla
Är du i ett förhållande nu? Nääe
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
Vem var du tillsammans med sist? har inte varit tillsammans med någon på riktigt.
Har du haft ett seriöst förhållande? I told you, no.
Vem vet mest om dig? Lisa och Caroline tror jag.
Vad gör du på fredagskvällar? Går ut, umgås med vänner eller familjen.
Bästa filmen du någonsin har sett? Kan aldrig svara på sånt där (favoritfilm,låt,bok)
Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
Har du någonsin varit full? Joo
Har du testat droger? Nej.
Röker du? Nej
Snusar du? Inte det heller
Saknar du någon just nu? Om jag ska tänka på det finns det många jag saknar men nej inte direkt.
Hur mår du idag? Trött, men efter två koppar kaffe äre stabiiiiilt.
Hur många tabletter tar du dagligen? Fyra b-vitamin för hår,hud och naglar.
Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag var i mariefred, gick runt gripsholm, sen satt jag och planerade kvällen, för det var lördag.
Bästa minnet från sommaren? Höjdpunkten är alltid åland.
Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Spanien
När var du där? Januari 09 tror jag.
Är du rasist? Nej men är man i södertälje 5 dagar i veckan så börjar man ju fundera...
Har du helt svenskt ursprung? Ja, eller va.. typ kvartsfinne.
Föredrar du svenska eller utlänska killar? Svenska
Ser du fram emot någonting just nu? Nja, inte direkt.
Sköter du skolan? Jadå.
Vad hade du för betyg förra terminen? VG i det mesta, några G, nåt MVG.
Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
Vilket ämne var det? Tidning, TV, Psykologi...
Har du fått ig på ett prov? Ja
Har du spelat/spelar du i ett band? näää
Anser du dig vara intelligent? näpp
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Högstadiet.
Vilken va den värsta tiden då? Har fan varit less den här hösten och vintern. men jag vet inte.
Har du mått jättedåligt psykiskt? Nä det kan jag väl inte säga.
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Men nej jag är inte emo.
Har du haft sömnproblem? Näe. Klart jag sovit dåligt nån natt men aa..
Hur ofta gråter du? - Tror jag har rätt lätt för att gråta för allt och ingenting. så när jag känner för det ;)
Vad gör du när du mår dåligt? Klagar till lisa, är grinig, dryg, deppar.
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Lisa oftast, mår ju bara dåligt för skitsaker som är astöntiga. När jag mår dåligt på riktigt vänder jag mig inte till nån tror jag.
Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Vilket av dom, jag har så många.
Vilken klass går du i nu? SPME3
Vilken skola? WHG
Har du varit otrogen någon gång? Mot vem av dom, har så många.
Har någon varit otrogen mot dig? men ååh.
Är du stolt över dig själv? Nej
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag tror att jag är rätt omtänksam, det är väl braaa.
Har du lätt att få folk att skratta? Japp, för att jag kan va så jävla ful.
Cider eller öl? Öl
Har du några talanger? - Näe, skittråkigt!
Vet du om någon är kär i dig? Nej
Är du kompis med ditt/dina syskon? Bästa
Vad står det i ditt senaste sms? Nej det är jag icke ;)
Hur lång är du? 167 kanske
Hur mycket väger du? 55, 56.
Vilken storlek har du på kläderna? Small, 36 typ. beror väl på.
Har du svarat ärligt? Ja,
Hur många sms har du på mobilen? Ett par.
Hur mycket pengar har du på mobilen? 51 kronor och 43 öre.
Har du skrivit jag älskar dig på msn någon gång? Ja
Har du skrivit jag älskar dig på sms någon gång? ja

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0