A DIFFERENT WAY OF BEING YOUNG



Om hela livet skulle vara som en påskhelg hade jag älskat varje sekund av mitt 16-åriga liv

Den här helgen har varit helt underbar, det var det jag ville säga faktiskt.
Imorgon kommer jag att vara glad och galen, precis som det ska vara. Ska först åka till Nykvarn och vara med elin, hon ska hjälpa mig att bli blondare i skallen, sen på kvällen ska vi dra till järna och grilla med massor av härliga peoples, vilket ska bli grymt roligt. Hoppas ni mår lika bra som jag gör.
 

live your life. 
/ fridelinen 

Kommentarer
Postat av: josephine

DET ÄR FANTASTISKT :D solen bjuder inte bara på vitaminer utan också ett helt jävla underbart humör :D

2009-04-13 @ 12:50:20
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas du hade en bra påsk med massor av godis! Själv har jag inte firat påsken ett endaste dugg men jag har shoppat desto mer i Kina :) Puss på dig!

2009-04-13 @ 23:03:15
Postat av: fridelinen

josie sv; DET ÄR HELT UNDERBART!

åsa sv; jag har haft en superbra påsk, och jag vill också till kina! du får slänga upp bilder på facebook, jag får komma och hälsa på dig snart. :) puss

2009-04-14 @ 16:50:10
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0