glad,gladare,gladast,frida

Vilken galet vacker dag, bestod av fina människor, en fin håltimme och för att inte nämna det FINA vädret..

Började morgonen med nationellt prov i engelska som resten av Sverige också gjorde,
sen njöt jag av solen med lite goa brudar från spme1.
På bussen hem mötte jag även en go kille (lillebror) vi gick och köpte glass och njöt av solen lite till...
Inte för att jag hade dåligt samvete för att jag åt en god glass, för den satt verkligen fint.. Men sen gick jag och lisa
ut och sprang. Som vanligt trallade vi runt till andra sidan sjön och solen stekte men jag räddade mitt skinn, slängde av mig kläderna och hoppade i sjön.. najs faktiskt.. sen blev det bad i poolen hemma.

Kommentar av lisa på vägen "nu förstår jag faktiskt varför dina vänner är kompis med dig"
toppen.. på de 13 år som hon levt med mig förstod hon först NU varför jag har vänner... 
fast jag tyckte det var sött faktiskt.  
Sen kom en efterlängtad pojke hit och åt middag, pontus.. han får tametusan komma hit oftare, och frugan ska han ha med sig också. En kul kommentar av vår förlorade son (pontus) :
"det enda jag saknar med att bo hemma är kanal plus" .... fattar ni vad han just sa... DET ENDA?!?!?! hmmm...
han trodde inte på att det faktiskt var så han sa, men ja.. det kan ju disskuteras.

Här kommer dagens vackra bilder:

                 

Javisst äre många bilder men det är fint, och idag var det årets första ute-middag... det bjöds på tacos.. mums!
Imorgon blir det en riktig panglördag!

SHINE LIKE THE SUN
/ fridelinen


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0