party like a rockstar

toppenkväll igår, om man bortser från vissa saker och det kanske inte var en toppenkväll för alla men jag hade satans kul. Kvällen började ute hos Adam Johansen, som alltid är det kanonkul, fem av fem toasters.
Runt halv 12 kom Micke och hämtade oss så vi drog vidare till Stoffe som fyllde hela 18 år,
kände mig lite cool när vi smidigt smet förbi alla festsugna peoples som stog nere på gatan men inte fick komma in... När vi snyggt och smidigt smitit förbi dom kom vi in och jag möttes av Josephine och Amanda, det började bra... Sen slutade det väl mindre bra men det var kul så länge det varade. Ett gäng otroligt tuffa grabbar kom och grattade stoffe till de 18 fyllda åren, fin present pojkar... FIN PRESENT?!? .... man ville ju bara fjsdfjknvjkg dghsdf.

Men som sagt, det var kul så länge det varade och trots dessa tuffa killar så var det massor av trevliga människor som gjorde min kväll.

Idag återstår bara en blodig sko och gårdagens smink.. tack för mig.
NJUT AV BILDERNA:
 
 


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0