i wish you...

Årets höjdpunkt? Åland, Rock Off 09
Årets bästa kommentar? "När dom säger terapest så låter det som att dom säger terapeut"
När jag var som lyckligast? På midsommarkvällen när jag åkte flakmoppe, festade och var med bästa vännerna. Hela kvällen var inte jättelyckad, men kan verkligen tänka tillbaka och känna att jag under vissa stunder den kvällen var lycklig.
När jag mått som dåligast? Dagen efter första lokalfesten i rönninge. hehe
Har du förändrats i år? Näe, det är väl samma gamla skrot i mig.
Din största framgång? Har vågat vara mer mig själv i klassen det här året.
Vad önskar du dig inför nästa år?  Att "shaved4you" går som det ska..
Är det någon som du tappat kontakten med, men hittade tillbaka till i år? Nej
Är det någon du tappade kontakten med i år men vill ha tillbaka? Nej inte direkt.
Vem har du kommit närmast i år? Lärde känna Kicki, Thilda och Mickis i år och tycker att vi kom varandra ganska nära på kort tid, I'm glad we did.
Började du hata någon i år? Nej det tror jag inte
Vem har påverkat dig mest under året? Många har påverkat mig i år på olika sätt, men jag ser det negativt att jag låtit mig påverkas så mycket av andra.
Hur tror du nästa år kommer bli? Festligt, det är nu vi blir 18 mates.
Varför tror du så? Jag tror inte bara att vi blir arton, jag vet.
Är det något du ser framemot till nästa år? Grekland med tjejerna!
Nyårs löfte: Sånt skit håller man ju ändå inte.

Kommentarer
Postat av: thilda

<3



Nästa år kommer bli bäst!

2009-12-31 @ 13:59:48
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: lillis

du vet att jag hatar andra frågan, friidaaaaa

2009-12-31 @ 21:43:12

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0