next plane home

Sitter här med lila målarfärg över hela armarna, fick ryck för några dagar sen och ville måla om mitt rum, så det gjorde jag – två väggar lila och två gråa. Jag överdriver inte när jag säger att det VERKLIGEN är lila.. Och nu är allt färdigmålat, lägger upp bild när hela rummet är klart.. Ingen skola för mig idag eftersom att vi är lediga… nej, resurstid menar jag ju såklart, plugg hela dagen.. ehm, jo. Nu kom rasmus hem så nu ska vi städa hela undervåningen! yeeeey

TILL JOSEPHINE: kolla vad jag hittade i affären i måndags, tadaaaam! Köpte två askar och dom är redan slut, sjukt gott.. yummie!


Kommentarer
Postat av: josephine

2009-12-04 @ 00:29:55
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: josephine

hahaha! naaaj! ät inte så du får ont i magen bara. det får jag. man blir lite gasig och pruttar..men iofs, det är det värt. hehehe. skoja. eller?

2009-12-04 @ 00:30:35
URL: http://josiea.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0