det är bara början..

& jag är redan trött på den här veckan, den här dagen.
Sitter i redaktionssalen med Josephine som håller på att skriva sitt CV.
Själv sitter jag och irriterar mig lite över skolans datorer som har blockat sidor
som bilddagboken, facebook och youtube... Tur att jag har min kära blogg att vända mig till.

Blir lite stressad av att tänka på att Josephine & Dessan ska ner på stan idag och lämna in sina CV
på alla möjliga place, vad ska det bli av mig..? I en mapp på datan gör ju inte min CV så stor nytta,
får ta mig i kragen & försöka komma ut med det under veckan. Måste verkligen fixa ett jobb nu i sommar,
för det första ska jag samla pengar till Italien-resan sommaren 2010 (wierd att skriva 2010)
Sen slängde carran ut sig en idé om utalndsresa i vinter, och jag bangar inte! Skulle ju vara sjukligt härligt
att dra till värmen med tjejerna.. mums på det! så ja, pengar behövs ju.

Nu äre bara engelska kvar och sen äre tack&hej.

smexx!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag såg det där med utlandsresan hmmmmmmm det kan bli problems med utresetillståndet.

2009-01-21 @ 21:54:31
Postat av: fridelinen

nu är jag sjuk & irriterad och säger bara:

ÄR SNART ARTON, DAGS ATT VÄNJA SIG.



mamma har sagt nästan ja.

2009-01-22 @ 17:20:59
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0