HARALD ÄR EN FLICKA...

Kan inte skriva någonting vettigt just nu, allt jag kan få fram är:
HARALD HAR INGEN SNOPP!
han har inte tappat den, han har helt enkelt aldrig haft någon..
Jag snackar om min systerson, som tydligen var en systerdotter, VILKET ÄR GALET.
ååh, det är som att få världens bästa julklapp typ, eller som att få en lillesyster.
Inte för att jag minns hur det var att få en eftersom att jag bara var 3 år när jag fick min..
Men jag kan tänka mig att det kändes precis såhär!

Hannah, biggy sister, var inne på förlossningen idag och fick veta att den lille krabaten som vi alltid trott var en kille, var en tjej! GALET. Trots den lilla detaljen, så är flickan alltid en liten Harald. Hon beräknas komma till jorden den 5 mars. 
Det är så sjukt kort tid kvar så att jag bara vill lägga mig ner och skrika. Hur kan jag vara nervös? 
det är något som inte stämmer här.. Hur ska jag någonsin klara av att vara gravid själv? ojojoj...
det får allt dröja länge till. ÅH jag är så galet glad just nu. 
Hon kommer antadligen att heta Melina, det är vad det låter som just nu iallafall. 

Från min storesyster och hennes andra hälft till min storebror. 
Tidigare idag var han här och lämpade av sin hund som ska bosätta sig här medan 
Yoel är i Portugal och köttar ner biffiga killar... oj vad   brutalt det lät, men så brutalt är det inte... tror jag.
Han ska köra EM i brasiliansk ju-jutsu och jag håller tummarna här hemma i Sverige...
han kommer döda där nere, hihih.
På tal om kampsporter så går jag som en invalid idag, min träningsvärk i låren dödar mig!

tack & hej!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag har aldrig vetat i förväg vilket kön det varit på mina sex barn men nu vet jag på mitt första barnbarn tiderna förändras.

Skall vi sluta med önskelistor och börja med inköpslistor?

2009-01-28 @ 22:19:01
Postat av: josephine

1. min träningsverk blir värre och värre - hur ska det gå imorn?



2. vilken söt morfar!!!! jag dör!

2009-01-28 @ 23:08:18
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: fridelinen

1. JAG KAN INTE GÅ, herregud. jag tänker samma sak.

2. haha, alltså det är inte MIN morfar utan det är haralds, vilket alltså blir min pappa ;) höhö

2009-01-29 @ 05:57:43
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: elin sjögren

hon kan heta harald i andranamn :D och melina är ett fint namn tycker jag :D

2009-01-29 @ 08:37:08
Postat av: Åsa

Frida! Jag behöver ditt mobilnummer! Kan du inte messa det till mig, din mor har ju mitt mobbenummer... Kram på dig!

2009-01-29 @ 20:21:25

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0