home sweet home

hemma igen, känts som om jag varit på vift hela veckan. Livet har ju tagit en svängom och lett in mig på den här jävligt roliga kickboxningen, så tack livet! Hade träning även igår och det va riktigt najs, körde både sparkar och slag, fick en köttig knoge på köpet. sånt gillar vi... efter träningen drog jag hem till yoel's place och kollade OC som jag sedan somnade ifrån. 

Vårat nya fredagsschema är för övrigt ganska härligt kan man säga, börjar 12 & slutar kvart i 2. Ganska oslagbart...
Men idag var jag ledig, Kjell öste mig med beröm igår och sa att jag var en stjärnelev så jag förtjänade lite ledigt. 
jodå, så att så var det ju...
jag drog med kvart i 12 bussen till carrans skola, vackstanäs! - in the mittle of nowhere! 
men mitt ute i ingenstans stod iallafall en jävligt trevlig tjej och väntade på mig, så det var rätt värt att åka ut i skogen. 
ikväll blir jag hemma, ska nog se let's dance och käka potatisgratäng.

hör av er om ni skulle råka vara i laxne. (haha) sååå troligt. 
over and out. 




ser ni det jag ser, famous yesyes.

hänt extra!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag tycker du är sååååååååååååååå

2009-01-16 @ 23:59:26
Postat av: Anonym

pappa du är vimsig, såååååå vadå? :D

2009-01-17 @ 15:43:49
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0