i wanna start a fight

... så en bra början är väl kickboxning.

innan jag ger in mig i någon fight ska jag väl träna upp kondition och sånt, vilken är den verkliga anledningen till att jag börjar. and besides, det kanske är fett kul.. vilket jag hoppas för annars orkar jag inte. haha

ska snart ta bussen ner till gnerre och sen tuffa vidare med tåget för att möta upp pappsen, sen bär det av till.. ja någonstans i södertäljeslummen för att oficiellt bli en kickboxnings-fightare. Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske skriva på papper och shit.. typ kontrakt med de stora filmbolagen som vill ha mig som huvudroll i deras nya fightfilm. så räkna med mig på bioduken till sommarn!

har varit superduktig hela dagen, städat garderoben & pluggat matte. Jag bara ska ha ett G i matte and that's it!
när jag hade varit tillräckligt duktig gjorde jag mig en fruktsallad och glodde OC, har typ precis börjat på 3:e säsongen och börjar få lite panik. DET FINNS BARA FYRA SÄSONGER, vad händer sen... förtidspension? mitt liv är då slut.
näe, så besatt är jag inte. mitt nya liv börjar ju nu & det kommer att bestå av kickboxning fooo shooooe.


Kommentarer
Postat av: elin.

Fan vad du har blivit duktig på bloggdesign :O? Var det inte Jytte som lärde dig samtdigt som mig eller har jag fel ;) jag kommer inte ihåg alls hur man skulle göra ;D hehehe

2009-01-08 @ 17:31:12
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: Papsen

Lisa hade rätt du hade verkligen redan käkat fruktsallad.

2009-01-08 @ 20:03:40
Postat av: fridelinen

elin: haha, jo de vare! & jag kommer ihåg allt, mums. stolt är jag allt. fast min design nu är fett ful. det är sorgligt..



pappa: jo hon hade ju det.

2009-01-08 @ 20:39:04
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: josephine

you wanna start a fight..with a 30 åring....men de vill fan inte jag

2009-01-11 @ 12:28:48
URL: http://josieintheskywithdiamonds.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0