long, live love

Sitter här och försöker skrapa ihop lite information about the hippies, så ja.. vi har engelska just nu.
Sitter med elin, becksi, joanna och jytte. det är myyys,

började morgonen med ett uppfriskande matteprov på ekvationer, det är verkligen något
med mig och matte som inte går ihop... När jag för en gångs skulle kan det vi har prov på, då är tiden för kort så att jag inte hinner med... vilket säkert gör att jag får IG ändå. jag är verkligen tooootalt obegåvad inom matte.. stackare.
Du som är geni i matte och tycker att allt bara rullar på, var glad. för du ska bara veta hur svårt det är att vara sämst.
 
Efter engelskan är det hemgång,
usch. mår så inte bra. Hostar ihjäl mig, har ont i hela näsan och ögonen.
uuuuuuusch. jag ska sova bort min sjuka när jag kommer hem . :(

Det här är verkligen inte min dag. Börjar med att jag kom på att jag glömt mitt skrivblock på stadshuset,
och i det har jag hela min svenskauppstas, men jag tog igen det idag. Så det är lugnt, men ändå irriterande!
Men det som gjorde min dag till en otursdag var att jag glömde min mobil på bussen!
Så jag ringde upp mig själv från elins mobil, busschaffisen svarade... tjenixeeen!
Tur för mig att jag har världens bästa mamma som åkte ner till gnesta för att hämta min mobil, taaack.
 
å, mina ögon svider. det är jobbigt att titta på dataskärmen. :(


Kommentarer
Postat av: carraan

jag som skickat massa roliga sms som väntar :D hihih

2009-01-26 @ 14:11:04

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0