minus morgonkaffe

godmorgon bloggvärlden

Nu vet jag att jag gjorde rätt i att stanna hemma, min familj är barnsligt rolig ibland.
Och barnsligt var nog temat för den här kvällen..
Efter alla pyramider på gymnastiken i skolan var jag ju tvungen att föra vidare det till hemmet,
så det var precis vad jag gjorde... vilket ledde till turnering i ballongvolleyboll, trasselmor m.m....

   
  
ojojoj, ja det var grymt roligt iallafall. haha.

Idag åker jag ner till gnesta för att kolla innebandy med caroline, (om hon kommer upp som hon ska)
sen åker jag hem igen för att göra någonting som jag inte vet än vad det är. 

Näfan, ska krubba frulle innan min kagge kurrar satan.. men de ee lunch fan, jag kirrar biffen!

 

LANGAR EN VIDEO FRÅN GÅRDAGEN OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: thilda

haha fan va härlig familj du har xD

2009-01-28 @ 21:45:49
URL: thttp://thildss.blogg.se

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0