om inte jag kan bli känd kan ju alltid min näsa bli det....



... jag och some classmates trallar mätta och glada upp från matsalen denna onsdag, plötsligt får man
näst in till en fet jävla kamera upptryckt i nyllet. det var ju najs tänkte jag medan josephine tänkte nåt helt annat...
"SÅG DU VEM DET DÄR VAR, MUSSE FRÅN MUSSE & JARMO!"
ingen klocka ringer, ingen aning om vem snubben är.. varken musse eller jarmo.
Men resten av klassen tyckte det var fett coolt så ja, det är väl antagligen det.
efter lite research kom jag fram till att det är tv-programmet Yippee Ki-Yay som dom är med i. (tv6)
såå, sej hej till min näsa om ni ser den nån gång i tv-rutan.. om inte jag kan bli känd kan ju alltid min näsa bli det.
tja, musse på bilden också!

& nu vill jag bara ha sommar! längtar verkligen till att ha bruna ben och glida runt i shorts.
sommar & sol,


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0