peace, love and understanding

Är lite hippieinspirerad just nu...
innan ni får upp en bild av mig i flowerpower kläder, stekiga glajjer och slaskiga kläder
så vill jag bara säga att jag bara blivit inspirerad när jag skrev rubriken "peace, love and understanding"
så, ni kan alltså radera minnesbilden där jag sitter framför datan med feta hippistylen.

Anledningen till allt prat om hippie är för att jag sitter och knepar&knåpar på min engelskauppsats som handlar om just hippiekulturen. Ska ta reda på lite om hur kulturen uppkom, hur dom ser på livet, flower power information, och det som jag tycker är roligast... deras stil! Hur coolt som helst ju. Dom här hårbanden som man har i pannan ser ju lite hippie inspirerat ut... eller är jag helt fel ute? det är iallafall galet snyggt... synd att jag inte passar i det.
 
Usch, känns redan som att det är mycket plugg och det har verkligen inte ens börjat. vilken klen kvinna jag har gått och blivit. stay strong giiirl! Kört igång med en gruppuppgift i samhällskunskap för ett tag sen, sju olika grupper som var och en ska representera varsitt politiskt parti. Jag, josie, oggy & stekarn är moderaterna, ett riktigt härligt gäng moderater!
Imorgon ska vi ner till stadshuset och träffa nån glassig politisk sekreterare för att äta bullar och se på tom&jerry.

Alla planer inför helgen sprack så det blir en hemmamyshelg, pontus & rebby kommer så det blir najs.
Blir nog en del pluggande till matteprovet på måndag också, måste verkilgen fixa G nu om jag inte vill gå
sommarskola sen... varför kan jag inte vara född duktig.

PEACE OUT.

Kommentarer
Postat av: kristina

hahahaha meh :DDD fett ful haha!!

2009-01-22 @ 19:25:15
URL: http://stenmarck.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0