skolan är full av fighters

Josephine tycker att jag är en seg bloggare så jag får ta att uppdatera lite.

Sitter i skolan och har min sista lektion i naturkunskap A, lärorikt jappjapp!
Igår blev jag den där feta fightern som jag snackat om.
Jag, josephine, matilda & dessan körde kickboxning igår och vi var fett grymma såklart.
nejmen, jo. det var så jävla kul iallafall, än kanske vi inte är feeeeta fighters, men lite iallafall..

Sen drog jag och matilda en sov hos yoel, kollade andra avenyn och käkade vindruvor & jordgubbar.
Just nu är jag sjukt tråkig, men inlägget är tillägnat till josephine bara för att jag är rätt seg och så.

Sitter här och irriterar mig på My Wangdahl.

Skriver nåt kul när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

my wangdahl, ja, hon är ju söt när hon hoppar sådär fint 2:39 :D HON SER UT SOM EN GRODA DÅ :D

2009-01-14 @ 18:09:37
Postat av: thilda

hahahahahh fyfan vilken cp unge xD!!

2009-01-14 @ 19:08:11
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen, hon förpestar min dag! haha

2009-01-16 @ 17:03:35
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0