braceface

jag tror att min bloggdesign ingår i down-period-temat, så tråkig design. Men jag vet inte vad jag ska göra så jag låter det bara vara..

Nu är det inte långt kvar till skolan drar igång, och jag är så opepp. Har ingen motivation för skolan längre,
tappade sugen totalt i slutet av nian & den där gnistan för att kämpa på har aldrig riktigt kommit tillbaka...
Men.. min tandläkare lärde mig något idag, "man måste känna att man orkar med"
och det är mitt motto det här året, kanske hela gymnasiet ut.. Jag måste orka med, och det är det viktigaste.
Jag gör så gott jag kan, man kan inte alltid göra det bästa av allt, och det orkar jag inte heller...

I och för sig var det ju inte skolan min tandläkare pratade om, ni kanske trodde att jag hade värsta serious-talk med min tandläkare. Men så bundis är vi inte! nejnej, hon snackade nämligen om tandställning, tågräls.. kalla det vad ni vill.
Jag hade ett val idag, braceface or not? låter som ett enkelt val, men att sitta mitt emot en tandläkare som säger att jag har ett val, men som samtidigt ger mig en blick som säger "om du inte tar tandställning nu är du dum i huvudet" Hmm, det kändes inte riktigt som att jag hade något val. Men jag tror att klumpen i halsen och tårarna i ögonen försökte få mig att inse att jag valde fel.... menmen, jorden går ju inte under för det. (bara hela min tonårstid) men vad brur sig tandläkaren om det.

Sen åkte jag och pappa till HM:s lager i eskilstuna och fotade, buissnes you know. sen åkte vi och handlade kläder, pappa vet vad som ska göras för att få mig på bättre tankar. <3 Väl hemma blev det monsters inc med lillebror, som sedan övergick till OC.


förresten, kommer ni ihåg barnprogrammet "braceface", jag älskade det!
BraceFace!
My life is complicated.
Boyfriends.
Don't want to talk about it.
Teenage.
I'll work it out in the end.
nanananaananananana... (låten)

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaamsssssssssan

braceface va bäst :)

2009-01-15 @ 21:26:13
Postat av: fridelin

visst var det! älskade det

2009-01-16 @ 17:02:44
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0