single ladies

Söndag igen, helgen går way to fast. Tillbringade fredagen hemma med familjen och fredagen med flickorna i Gnesta,
träffade viktoria för första gången på det nya året, ganska wierd! Vi pratade massa & kollade på Robert Gustavsson, har aldrig tyckt att han var någe wow, men han vann mig igår! Kanske är han nära på att slå ut Magnus Betnér..... Eller nej, nu var jag för snabb. Gamle Bettan hänger kvar i toppen än! Vad tycker ni, favoritkomiker?

Igår när jag & carran satt vid datan så kollade vi in videon till Beyonces låt - Single ladies.
Grym låt, men videon..? efter en lång tids tänkandes på varför vi inte gillade videon kom caroline
fram till att de påminde om hästar, hästben... Kanske är det så? kan inte riktigt bestämma mig.
Tycker förresten att det är lite kul att bakgrundstjejerna är snyggare än Beyonce själv, dåligt val av
bakgrundsdansare..

http://www.youtube.com/watch?v=8mVEGfH4s5g

WATCH IT!

ikväll ska jag äta potatisgratäng och kolla på OC,
perfect combination!

Kommentarer
Postat av: josephine

hahahah det SER verkligen ut som hästben!

2009-01-18 @ 16:22:22
URL: http://josiea.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0