but i've never seen you cry


Har knappt varit hemma alls under sommarlovet. Kom hem runt fyra idag men vill redan tillbaka.
Saknar att ligga i matildas soffa och kolla one tree hill, att skratta åt allt, köpa cola, somna i soffan eller helt plötsligt ramla in i världens deeptalk. Med er saknar jag absolut ingenting. Just nu saknas bara isabelle & viktoria, jag vill åka ner och hämta hem dom nuuuuu.. italien är ingenting för dom, kom hem tjejer.

Och det är inte som pappa tror, att jag inte trivs hemma - för tro mig, det gör jag. Jag har världens bästa familj men att vi bor där vi bor gör mig lite lätt uttråkad (liiiiite lätt, tsss) imorgon ska jag plugga matte och sen åka ner till gnesta igen..

Snart ska jag gå och lägga mig och kolla på EVA&ADAM... bästabästa

pusss
(designen suger, men jag orkar inte fixa det nu)

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0