dålig uppdatering

Nästan en vecka sen sist, men jaja. bättre sent än aldrig!
Nu är det iallafall långhelg, tänk vad lite ledighet kan få en att må bra.. Självklart är det annat som gör mig glad också, tillexempel lite filmmys med mina bästa tjejkompisar, åh vad skulle jag göra utan dom.

Igår var carrocurran med mig i skolan, slutade elva och då drog vi hem till gnesta och käkade på kurres och sen rullade vi över till MINA kvarter, laxne.. Vi kollade på OC, sov, åt mat och gick alldeles för tidigt till bussen.. en timme för tidigt faktiskt, men att fördriva tid är inga problem för oss.. Vi satte oss och målade naglarna och busade. Väl nere i Gnesta mötte vi upp matilda och isabelle sen gick vi och hyrde en rulle och köpte godis. Filmen hette "det sista offret" och jag rekommenderar er verkligen inte att se den, ingen höjdare.. 1 av fem toasters, ingen bra kritik. Men kvällen får 5 av 5 toasters iallafall bara för att mitt crew är toppppen.
 
Långledigt som sagt, så vad ska man hitta på? Det blir nog att ta det lugnt idag även om det var annat planerat. Sen ska jag väl ner till tjejerna igen imorgon tror jag, vi är sugna på lite kalas, så det hoppas vi på. Nästa helg blir det upp och iväg mot Stockholm för att åka karuseller och äta sockervadd - gröna lund! Det är iallafall vad jag hoppas på.. fast jag struntar i sockervadden va.

Nu mina vänner, lite bilder från gårdagen:










Kommentarer
Postat av: thilda

asåå seriöst. skönaste kompisen. ba vann mot dom där turkarna, go carro! ;)

2009-05-22 @ 01:32:21
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0