hemmafredag

Sitter här och gluttar lite talang 2009 när jag orkar, har en rastlös josephine på andra sidan skärmen...? eller vad man säger, hon smider galna planer som jag GALET nog började på. mmm, om josse och jag var arton nu och jag hade körkort och en bil parkerad nere på grusplanen så hade jag brummat iväg till södertälje och haft en pangkväll.  Men här sitter vi nu, sexton år och knappt rört varken ratt eller pedal... långt kvar till arton.



Hannah och Melina överraskade med ett besök och gjorde fredagen lite bättre, nu ligger babyn och snusar här  bredvid.
Kanske ska jag också ta och knoppa, något bättre har jag ju inte för mig och jag vill vara hyyper imorgon, då ska jag springa runt som ett litet barn på grönan och åka alla karuseller tio tusen gånger om.. Bättre kan det inte bli och jag är steeentaggad!

SEE YOU LATER!

Kommentarer
Postat av: curry

du ska få se mig grina i frittfall imorgon, äru inte happy ? :):):):):)

2009-05-29 @ 22:53:18
Postat av: fridelinen

JAG ÄR HAPPY SOM FAN :D

2009-05-30 @ 07:50:29
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: vvv(du vet vad det står för;P)

jag ska också åka frittfall! du kommer få se mig dööö där uppe...äru inte happy?;P

2009-05-30 @ 11:52:49
Postat av: fridelinen

hörru vilda-vik-vagina, du såg rätt levande ut när du kom ner ;)

2009-05-31 @ 15:18:38
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0