big time

I'M ALIVE!

Har precis tagit en runda på springbandet och kollat på tsatziki, good combination! Är även helt frisk från halsflussen nu, även om jag knaprar piller två gånger om dan i 10 dagar nu. Nu målar jag på naglarna lite och längtar till helgen. På fredag är det kalasande och jag är redan taggad till tusen, har 4 brudar i skolan som är precis lika taggad som jag och vi får hoppas att det håller tills fredag.

Första skoldagen idag, inte allt för ansträngande. Slutade vid 12 så jag gick på stan i väntan på tåget.. Kom hem med lite smink från make up store, en enkel svart nånting från indiska som kanske kommer till användning på fredag, och en svart/vit randig tröja från h&m. Letade efter något grönt men det ska tydligen vara jäkligt svårt att hitta några gröna tygtrasor som åtminstonde ser okej ut..  

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0