champange i saftglas

Anledningen till att jag inte bloggar är för det skulle vara så satans tråkigt att läsa.. men okej.
Det jag gjort idag är att vakna, ta mig ner till soffan och placera mig skönt. Där låg jag kvar hela dagen med undantag för toabesök, är skapligt stel i nacken nu och skapligt trött på att se på tv hela dagarna. Börjar att se ett mönster i vilka tv-program som visas. Idag har jag sett: vakna med the voice, tarzan, en bra polisfilm med dåligt slut, drömprinsen, adam och eva, systrar i jeans - andra sommaren, halv åtta hos mig, bonde söker fru och nu är det oskyldigt dömd... om det är nån som får fyrkantiga ögon så äre nog fan jag.

Imorgon blir det troligen vårdcentralen för att kolla vad det är för skit, får se hur det går. Bildlöst var det här också men det får ni bannimej tåla!

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0