let's play the game

Godmorgon alla morgonpigga måndagsälskare som älskar känslan av att lovet nu verkligen, VERKLIGEN är slut.
Det fanns visst ingen kvar att säga godmorgon till.

Kunde inte somna igår fast jag var så satans trött, Lisa och jag låg och kollade på hip hip hora och när filmen var slut var jag inte den enda som inte kunde somna, Lisa låg också och vred på sig så vi gick ner och käkade. Men det var tydligen inte i magen sömnproblemet satt, så vi försökte bota med att sätta igång pelle svanslös, och titta - två fina flickor snusade lugnt.. för ett tag! Jag sov helkasst inatt, vaknade hela tiden & drömde.

Varken mamma eller pappa är hemma, ensamt! Och mamma som inte kommer hem förrän på onsdag... hallå?!? Innerst inne är jag faktiskt en riktig mamma&pappa gris..

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-11-02 @ 16:37:34
Postat av: Mamma

Saknar dig också. Sitter ensam på ett hotellrum i Sundsvall. Trist. Krya på dig. Kram Mamma

2009-11-02 @ 16:39:39
Postat av: Mamma

Saknar dig med. Sitter ensam på ett hotellrum i Sundsvall. UTRIST!! Krya på dig. Kram Mamma

2009-11-02 @ 16:41:20

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0