one day i'll make it

Kom precis innanför dörren och slängde mig ner framför datan. Började framkalla mina bilder idag på fotolektionen och jag nästan längtar tills fredag då jag får fortsätta för det ser ut som att det kommer bli ruggigt bra! Fick tillbringa en halvtimme i Gnesta innan jag kom hem vilket är så jäkla deprimerande nu för tiden när det känns som att klockan är 10 på grund av mörkret..

Nu är jag på bättre humör, om en kvart ska jag åka till Eskilstuna. Ska tillbringa natten hos hannah, hon väntar med middag när jag kommer.. yummie! Hoppas på att Melina är vaken när jag kommer också, men det är osäkert. Ska bli mysigt att komma dit iallafall.

pussss


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0