pyamas

personligt
ditt fullständiga namn: frida kristina lindquist
exakt ålder: 17 år och tre månader
längd: 167
vikt: 54
smeknamn: fridelin
vart bor du? laxne
vad gör du på fritiden? Ibland gör jag allt på en och samma gång och ibland gör jag ingenting.
vad vill du jobba som i framtiden? Något inom TV fick jag för mig.
hårfärg: blond
ögonfärg: blåå
hur mycket bryr du dig om ditt utséende? Beror på när du frågar mig
är det någonting du inte kan strunta att göra dig i ordning med? Kläderna, går ju helst inte naken.
någon vana? Säger ”ba, liksom och asså” alldeles för ofta.

lyckotal: 6

vänner/folk:
vad heter din bästa vän?
 elin, caroline, matilda, viktoria, isabelle och matilda
hur många nära vänner har du? En del
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? I laxne är alla kända, laxne är sveriges motsvarighet till hollywood.
vet många personer vem du är? Nej det tror jag inte
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? nej
när var du senast med någon kompis? Fredags i skolan
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? neej
vem sov du senast hos av dina kompisar? Caroline
vem sov senast hos dig? Elin och josefin

romantik:
vill du ha ett förhållande?
Vill och vill, kan jag be och få heter det..
vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre en dig? I love p94
är du kär? neej
tycker någon om dig mer än som vän? nej
är du redo för att satsa på ett förhållande? Med?
tänker du mycket på utseendet hos killar? I början gör man väl det-
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Jo men det händer inte så ofta.
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? Skulle jag väl kunna.
i din klass? Nja. Skulle bli jobbigt

tankar & skit:
har du någon fobi?
 Fiskar och fåglar
har du någon allergi? nej
vad tänker du på innan du somnar? massor
vad är de första du tänker på när du ser en person? Beror väl på vem jag ser
vad är sexigast, naket eller underkläder? underkläder

 


Kommentarer
Postat av: E

Jag förstår inte denna skräck med fåglar :O De är ju så söta :)

2009-11-23 @ 17:56:37
Postat av: Elin

Jag förstår inte denna skräck med fåglar :O De är ju så söta :)

2009-11-23 @ 17:57:29
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0