the world is on my side

Som en ny människa! Mår galet mycket bättre och all energi jag inte haft under veckan har jag nu, toppen. Fredag är det också, och pontus är här - what a day!

Sitter och tänker så det knakar i tankeballongen, ska på 18-årsfest nu om två veckor där temat är "traffic lights". Vilket betyder följande.
Röd klädsel: Upptagen
Gul Klädsel: Osäker
Grön klädsel: Singel

Alltså, grön klädsel för min del. Men vad sjutton ska man ha på sig, inget tvång om helgrönt eller knallgrönt utan det kan vara vilken typ av grön som helst (militärgrön, mintgrön, skogsgrön vad-du-nu-kommer-på-grön) Men min garderob är inte särskilt grön faktiskt, inte grön alls om jag ska vara ärlig. Kan heller inte komma på vad jag kan ha på mig i form av grönt heller, är inte jättebekväm med färgen men vad ska man göra.. kom igen nu! vad ska jag göra, vad ska jag ha på mig?


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ta något rött vet ja!!!!!

2009-11-07 @ 07:18:05
Postat av: josephine

faaaan vilken rolig fest! gud va kul! men va svårt att hitta något grönt!

2009-11-07 @ 16:15:33
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: jamen eller hur. men måste du va helgrön eller helgul (eller vad du nu vill vara)? kan du inte ha typ vitt eller svart och sedan typ färgade detaljer, till exempel helgröna skor eller gröna handskar eller massa gröna armband o grejer eller någonting sånt? då blir det ju mycket lättare

2009-11-08 @ 22:09:50
Postat av: viktoria

det är verkligen skitsvårt!! affärerna har ju typ inte något grööönt:O hahah jag och Bellen vart skit irriterade på att vi inte hittade något grönt när vi va i Södertälje i fredags hah.

2009-11-09 @ 12:24:55

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0