there goes another love song

Okej, min plan sprack eftersom att photoshop knasar och inte vill öppna upp bilderna så någon ny design blir det inte. Kan iallafall försöka få igång bloggandet igen, ekar väl tomt på besökare här men det är ju kul att låtsas att det finns några som läser.

Det blev en hel lång hemmahelg vilket börjar göra mig rastlös nu, men samtidigt är det satans skönt. Igår umgicks jag med lillebror hela kvällen. Vi lyssnade maaaassor med musik, gjorde playlists, skrattade åt bilder så vi fick ont i magen, sen skulle vi kolla american pie men eftersom min dvd lagt av så somnade vi. Idag har jag inte gjort så mycket, mest har jag lagt energi på att klaga på mammas och pappas byte av möbler i köket. Förresten tog jag svinvaccinet i torsdags vilket har känts i armen ett tag nu, men idag är det borta och jag kan fortfarande gå och prata normalt, hallelujah!

´

Imorgon åker jag till eskilstuna med lillis,  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev faktiskt jätte fint med nya möbler. Är bara du som var tjurig. Behöver bara målas om lite väggar så blir allt perfekt!

2009-11-21 @ 19:35:46
Postat av: thilda

jaaaaaaag läser =)

2009-11-22 @ 12:29:09
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0