what do you want?

Heey geeks, här sitter jag och söndagsångesten och tar det lugnt.. Det är slut på onne tree hill så passar på att skriva. Igår var elin & josefin här, riktigt saknade brudar! Toppenkväll med godis, film och konstigheter. Dom åkte hem runt 12 idag och då började jag och lisa röja runt i mitt blivande rum, fick för mig att jag ska byta sovrum till det som pontus hade innan han flyttade. Så det ska målas om och flyttas möbler, thumbs up!

Idag är det första advent så nu är det lussebullsdags, mums..











Kommentarer
Postat av: pontus

Vad händer här, har inte rasmus det rummet? eller vilket rum har du nu? vilket har jag när jag kommer hem?

2009-11-29 @ 23:30:02

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0