bring it on

Igår vare klassfest och vi gick all in, limbo, singstar och hela köret. Var nästan som att vara 10 år igen, om man bortser från alkohol och ölspel. Det var en kanonkulkväll iallafall och sen kom pappa och hämtade mig, vi skjutsade hem kicki och sen raka vägen hem på efterfest... eller? ;)





Idag mår jag väl som jag förtjänar, men det var det värt.. Lite småseg så har legat och kollat på pelle svanslös hela dagen. Sen har jag varit och införskaffat mig en ben&jerryy glass som ska ätas till antingen greys anatomy eller till pelle svanslös.. kan inte bestämma mig... (det är jag och pelle alltså, grrrrrr)


Kommentarer
Postat av: thilda

HAHAHAHAHAHAHAHHA säger jag bara om igår ;)

2009-10-28 @ 17:56:12
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0